Wednesday, July 15, 2009

REMPAH MEE BANDUNG MUAR SPECIAL

Rempah Mee Bandung Muar @ Muor Special. Senang sahaja. Diadun khusus bagi ibu-ibu dan surirumah yang sibuk dengan urusan rumahtangga, adik-adik yang sibuk bekerja dan tetapi inginkan hasil tangan yang lazat dan menjimatkan masa bolehlah mencuba resepi yang turut disediakan dipaket rempah tersebut (dengan menggunakan Rempah Mee Bandung Muar Special sebagai perencah utama. Resepi ini boleh dioleh bagi menggorang mee, bihun dan nasi goreng. Murah sahaja iaitu RM4.50 / sepeket bagi 170-180 g (cukup untuk 4 pinggan).

Saya sekeluarga memang teramat meminati mee bandung! oleh itu kami amat teliti memilih rempah mee bandung yang boleh menghasilkan hidangan yang bukan sahaja lazat tetapi rasa original resepi. Walaupun dalam kesibukan bekerja serta mengaturkan anak dan keluarga, saya perlu mencari jalan pintas namun mengekalkan rasa asli masakan ini. Saya bersyukur kerana berjaya menemukan produk ini dan berharap dalam berkongsi dengan para pembaca sekalian.

Cara order:

1. Maklum berapa nak order x RM4.50/ peket.
2. Saya maklum if cukup stok.
3. Bank in di Maybank akaun : 151089217121
4. If OK, saya pos laju . Selalunya barang sampai dalam 2-3 hari di Semenanjung Malaysia.
5. Jika tempahan tak banyak, saya pos ekspress. murah kit baru RM4 ++.
5. Saya akan pastikan barang dalam keadaan baik sebelum pos. Pembeli boleh rujuk no. rujukan yang diberikan dengan pos laju.
6. Boleh hubungi saya di talian 012-2761307 atau alamat e-mel : halizarahman@yahoo.com

No comments:

Post a Comment